3 Ιανουαρίου 2016

"Κλοπή" λογότυπου από άλλον Αντίλογο μα κυρίως ασέβεια....

Δημιούργησα το blog μου με το όνομα Αντίλογος και το συγκεκριμένο λογότυπο το 2007. Έκτοτε χρησιμοποιώ το ίδιο λογότυπο –που εγώ δημιούργησα και δεν βρήκα από κάπου-τόσο στο blog, όσο και στη σελίδα του στο  Facebook, το Twitter το google+ το enfo.gr
 Χτες διαπίστωσα μετά από μηνύματα φίλων πως κάποια άλλη σελίδα με το ίδιο όνομα https://www.facebook.com/stonantilogo/ χρησιμοποιώντας το δικό μου λογότυπο δίνει δώρο μέσω like και share ένα laptop
Επικοινώνησα μαζί τους ζητώντας πολύ ευγενικά να αλλάξουν λογότυπο κάτι που αποδέχτηκαν τονίζοντας μου βέβαια πως τα λογότυπα δεν υπόκεινται σε προστασία πνευματικών δικαιωμάτων. Μάλιστα μέσω της σελίδας του blog μου στο Facebook τους ευχαρίστησα για αυτό. 
  Σήμερα μετά πάλι από παραίνεση φίλης και αναγνώστριας διαπίστωσα πως το λογότυπο μου εμφανίζεται ξανά στη σελίδα τους. Επειδή όλα αυτά τα χρόνια έχω μάθει να σέβομαι τους άτυπους κανόνες του blogging όπως η άρνηση της λογοκλοπής, η αναφορά των πηγών και το αίτημα σε αυτόν που έγραψε κάτι αν μου δίνει την άδεια να το αναδημοσιεύσω, θεωρώ την επαναφορά του λογότυπου μου στη συγκεκριμένη σελίδα –ειδικά μετά από την συζήτηση που είχα με τους διαχειριστές και την πρόσκαιρη αφαίρεση- τουλάχιστον ασέβεια. Όχι μόνο προς το πρόσωπο μου αλλά και προς όλους όσους ασχολούνται με το blogging και σέβονται τους κανόνες που μεταξύ μας έχουμε αναπτύξει.
Αναγκάζομαι να παραθέσω σε screenshot τόσο τη συνομιλία που είχα με τους διαχειριστές, όσο και το την ημέρα που πρόσθεσαν το λογότυπο μου στη σελίδα τους. Και για πρώτη φορά θα ήθελα όλους τους φίλους να κάνουν share αυτή την ανάρτηση. Όχι προς αποκατάσταση της αλήθειας. Δεν είμαι δημοσιογράφος ούτε ποντάρω στη σελίδα μου μέσω του adsense ή διαφημίσεων. Τα εσώψυχα μου βγάζω και αυτοψυχοθεραπεία κάνω. Το ζητάω για καθαρά θέμα ηθικής τάξης και προάσπισης των κανόνων που όσοι γράφουμε σεβόμαστε.
Ευχαριστώ πολύ

ΥΓ. Λυπάμαι που χρησιμοποιώ τη λέξη «κλοπή» λογότυπου στον τίτλο αλλά νομίζω πως μετά από την επικοινωνία και την επαναφορά, είναι κάτι που δικαιούμαι να χρησιμοποιήσω.. 



Δεν υπάρχουν σχόλια: