3 Νοεμβρίου 2010

Δημότης Αθηναίων. Το καθήκον απέναντι σε έναν «πετυχημένο» Δήμαρχο…

   Είμαι Δημότης Αθηναίων. Κατά διαβολική σύμπτωση από αυτούς που μένουν στο δήμο που ψηφίζουν μιας και οι περισσότεροι συγγενείς μου που ψηφίζουν στο ΔΑ κατοικούν εκτός αλλά ψηφίζουν εδώ. Μαζί με εμένα και τόσους άλλους σαν και εμένα κατοικούν αλλά ΔΕΝ ψηφίζουν για διάφορους λόγους πάρα πολλοί άστεγοι, πάρα πολλοί μετανάστες ή λαθρομετανάστες ή όπως αλλιώς τους έχουμε κατατάξει. Αλλά δεν πειράζει μάλλον μιας και για το Δήμαρχο μας και τη δημοτική αρχή ΔΕΝ υπάρχουν άρα πώς να έχουν δικαίωμα ψήφου αν δεν υπάρχουν ;
Δεν έχω παράπονο από το Δήμαρχο μου, ούτε από τη δημοτική αρχή.
   Μπορεί να μένω στο κέντρο και να μην έχω παρκινγκ όμως πληρώνω κανονικά τις κλήσεις μου από τη δημοτική αστυνομία μιας και αυτός ακριβώς είναι ο ρόλος της και τον κάνει πολύ καλά και με σύστημα. Εξάλλου ο Δήμαρχος προθυμοποιήθηκε να φτιάξει κάποια παρκινγκ στη θέση κάποιων πάρκων όμως τα ξένα και ντόπια συμφέροντα δεν του επέτρεψαν.
    Δεν έχω επίσης παράπονο ούτε από τα δημοτικά τέλη που πληρώνω μέσω της ΔΕΗ. Πρόπερσι που είχα κι εγώ ένα μαγαζί και έκλεβα το κράτος,  ο Δήμος μου αποφάσισε και άλλαξε όλα τα πεζοδρόμια δύο φορές λόγω λάθους- που προφανώς δεν ευθύνεται- με ένα καταπληκτικό σύστημα που πήρε μόλις 6 μήνες για μια ακτίνα 1.5 χιλιομέτρου. Το δρόμο μπροστά τον έφτιαχνε άλλος φορέας το ίδιο εξάμηνο. Τελικά  το πρόβλημα λύθηκε με την παρέμβαση των καναλιών που φώναξαν κάτι αλήτες, κάτι πολύ χρήσιμο στις τηλε -δημοκρατίες. Όχι οι αλήτες βέβαια αλλά οι κάμερες. Το αποτέλεσμα όμως δικαιώνει την προσπάθεια μιας και απολαμβάνω τις βόλτες μου στα πλατιά και καθαρά πεζοδρόμια της πόλης μου όταν βέβαια δεν σκοντάφτω σε τραπεζάκια που έκαστο είναι και ένα πρόσοδο τόσο απαραίτητο, και φυσικά όταν είναι μέρα και υπάρχει φώς. Εξάλλου δεν είμαστε και στη Σκανδιναβία να έχουμε μακρά νύχτα οπότε ποιος ο λόγος να καταναλώνουμε ενέργεια και λάμπες;
   Μου αρέσει επίσης που μπορώ όταν έχω χρόνο και απολαμβάνω τον καφέ μου στην πλατεία Ομονοίας, το μεταξουργείο, την Πατησίων ,την Κυψέλη, τις πλατείες της κάτω από την Ομόνοια πόλης, με τα τόσα όμορφα αναπαλαιωμένα νεοκλασικά κτήρια, το υπέροχο γκρίζο χρώμα, την ανεπτυγμένη αισθητική  των αφαιρετικών παρεμβάσεων του δήμου. Και μετά να συνεχίζω την βόλτα μου περπατώντας  με τόση ασφάλεια από την οδό Αθηνάς περνώντας μπροστά και από το δημαρχείο, και να καταλήγω στα πολιτιστικά κέντρα στο Γκάζι, στου Ψυρρή, φτάνοντας μέχρι το Θησείο. Θα ήθελα περισσότερες άδειες βέβαια για τραπεζάκια και καφέ στην Αρεοπαγίτου που είναι ένας άδειος δρόμος αλλά ελπίζω στην επόμενη τετραετία.  Όπως φυσικά και στο ανεκμετάλλευτο φιλέτο του Φιλοπάππου.
   Με τη δημοτική αρχή μου συμφωνώ και σε ένα ακόμα ζήτημα. Τόσο εγώ όσο και αυτή, θεωρούμε πως το πράσινο είναι πολύ υπερτιμημένο. Υπάρχουν εξάλλου τόσες άλλες προτεραιότητες πριν από αυτό που ο Δήμαρχος φροντίζει, όπως το χρέος του Δήμου που απ ότι λένε είναι ανάμεσα στα 113 μέχρι 203 εκατομμύρια, ανάλογα με το ποιος υποψήφιος μιλάει.   Τι θα προσφέρει λοιπόν ένας χώρος πρασίνου που είναι και αντιαισθητικός και ανόμοιος σε σχέση με την υπόλοιπη πόλη μου; Πόσα έσοδα μπορεί να φέρει στο Δήμο; Ποιός θα το φροντίζει σε εποχή κρίσης;  Οι οικολογικοί λαϊκισμοί είναι για αυτούς που ψάχνουν ψήφους και όχι για τον παντοδύναμο Δήμαρχο μας κύριο Κακλαμάνη και καλά κάνει και τους αγνοεί.
  Θα μπορούσα να γράφω με τις ώρες για το έργο του Δήμου μας  στον πολιτισμό, τις κοινωνικές υπηρεσίες, της παρεμβάσεις του και τόσα άλλα. Μια απλή βόλτα όμως πιστεύω πως αρκεί για να καταλάβει κανείς πως ο σημερινός δήμαρχος είναι άξιος συνεχιστής των προκατόχων του στο θώκο.     
   Επειδή η ψήφος είναι η μεγαλύτερη επιβράβευση για αυτά που έχει συνεισφέρει στην ποιότητα ζωής μου, αλλά εκτός από ιερή είναι και μυστική, δεν θα αναφέρω τι θα ψηφίσω αλλά μπορώ να τον διαβεβαιώσω πως θα κάνω το καθήκον μου όχι ακριβώς όπως το έκανε αυτός για μένα ως δημότη, αλλά όπως θα ονειρευόμουν να κάνουν οι συνδημότες μου για αυτόν. Να ξεκουμπιστεί από την πόλη. ΌΜΩΣ, αν και δυστυχώς τα όνειρα απέχουν τόσο πολύ από την πραγματικότητα και παρότι φαίνεται πως  θα είναι ξανά ο δήμαρχος μου, εγώ θα συνεχίσω να ονειρεύομαι…

5 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Tελικά φίλε μου εγώ ειμαι πιο προοδευμένος απο σένα.Ισως επειδή κατοικώ στο Ν.Κόσμο-η καλίτερη συνοικία της Αθήνας-με προσέχει περισσότερο.
Εχω ότι θέλω στα πόδια μου-ΚΥΡΙΟΛΕΚΤΙΚΑ-απο παλιατζίδικα ανταλλακτικών αυτοκινήτων.Οτι ποθεί η ψυχή μου αραδιασμένο στο πεζοδρόμιο.(Στις ταράτσες έχουμε τα σπάνια)Και,για να μήν έχουν πρόβλημα η συντοπίτες μου που μένουν μακριά,τους κρατάμε και θέσεις για να παρκάρουν.Βάζουμε κατι παλια μηχανάκια χωρίς μηχανές και σέλλες,τα δένουμε με αλυσίδες δυό-δυο,ενίοτε και τρία μαζί και τα αφήνουμε μπροστά στα μαγαζιά μας.Βέβαια δεν χρειάζετε να τα αποσύρουμε το βράδυ πού κλείνουμε γιατί μπορεί κανένας κάτοικος να παρκάρει εκεί και αν αργήσει αύριο το πρωί να φύγει τι κάνουμε;
Πού θα τα βάλουμε;..Και βέβαια δεν τα μετακινούμε και όταν έρχεται ο Πελάτης.Ας διπλοπαρκάρει μωρέ!Εδώ εμείς διπλοπαρκάρουμε.(σιγά μη κάνουμε όλη αυτή τη βαβούρα ,αφού το μεσημέρι σχολάμε και θα φύγουμε.)Θα μου πείς η Α.Φραντζή είναι δακτύλιος και καθημερινά περνάνε από κεί η μισοί αθηναίοι…Εεε! Ας μη τα θέλουμε όλα δικά μας…λίγη καθυστέρηση και μερικά ντεσιμπέλ παραπάνω δεν βλάπτουν. Εξ’άλλου ,αν ενοχλούσαμε,η δημοτική αστυνομία θα μας έγραφε έτσι δεν είναι;
Αυτή είναι η πρώτη απόδειξη.Η δεύτερη και καλίτερη είναι η ανταμοιβή μας από τον ΚΥΡΙΟ ΔΗΜΑΡΧΟ ΜΑΣ.
Μας έφερε στη γειτονιά μας ΜΠΟΥΡΔΕΛΑ….! Ναι ναι ΜΠΟΥΡΔΕΛΑ.
Πού να τρέχεις να ξεχαρμανίσεις πρωινιάτικα στη Φυλής και τη Λιοσίων μ΄όλη αυτή τη κίνηση..
Και έχω προσέξει και το εξής: Οι οικογενειάρχες και οι Μητέρες αλλάζουν πεζοδρόμιο όταν περνάνε από μπροστά..Χμμ.Μου ήρθε μια καλή ιδέα.Θα νοικίασω το απέναντι μαγαζί και θα ανοίξω σουβλατζίδικο.Εχει πολύ κίνηση ξαφνικά.Και τη νύχτα !Γιατί δε σου’πα…Το δικό μας μπουρδέλο έχει και κωλόμπαρο στο ισόγειο..Βέβαια!Μετά τα ποτά και τα γα….σια ανοίγει η όρεξη…θα κονομήσουμε.
Ελπίζω με τον καιρό να με χαιρετάνε και μένα με τις σειρήνες του τη νύχτα τα περιπολικά της αστυνομίας όπως τις πουτάνες.Θα νοιώσω πιο,πώς να το πώ,κοινωνικοποιημένος να’ουμε αμα λάχει
Και ναί.Αν δεν της αρέσει της κυρίας να σηκωθεί και να φύγει

Αντίλογος είπε...

@ Ανώνυμος
Συμπτωματικά μένω κι εγώ στο Ν.Κόσμο οπότε δεν έχει νόημα να σου πώ αν συμφωνώ..

Leo Kastanas είπε...

Φίλοι δεν μένω στο κέντρο, μένω σε προάστιο πάνω από τα Πατήσια. Αλλά περνάω από το Νέο Κόσμο και από την ομόνοια και την Βικτωρίας κλπ και νιώθω έστω και λίγο την κόλαση που ζείτε. Αλλά πως γίνεται ρε Λεωνίδα, αφού όλοι βιώνουν το ίδιο να τον ψηφίζουν και πάλι; Ποιοι είναι αυτοί που δεν τους νοιάζει; Ποιοι είναι αυτοί που για λόγους ιδεολογικούς ή πολιτικούς αρνούνται το συμφέρον τους , την ποιότητα ζωής τους. Για τη Σαλονίκη μπορώ να βρω εξήγηση πολιτική, για την Αθήνα όμως;

Αντίλογος είπε...

Leo
Ούτε εγώ μπορώ να βρώ εξήγηση, ή καλύτερα δεν θέλω να αποδεχτώ πως η πλειοψηφία των πολιτών εξακολουθεί να είναι δεμένη πίσω απο κόμματα για να κερδίσουν ένα ρουσφέτι, ή οτιδήποτε προσωπικό. Γιατί αν είναι σήμερα ιδεολογικά τι να πώ...Εντάξει, ο δήμος αθηναίων ανέκαθεν αποτελούσε δήμο βολέματος.Εντάξει πολύ απο τους αθηναίους δημότες μένουν αλλού, όμως το χάλι είναι τέτοιο που δε δικαιολογεί πλέον τίποτα.Ομως η ίδια συμπεριφορά δεν ισχύει και στις βουλευτικές εκλογές;Οσο προσπαθώ να βρώ απάντηση στα ερωτήματα που ανέφερες, που προφανώς τα θέτω κι εγώ συνεχώς στον εαυτό μου μαζί με τόσα άλλα αντίστοιχα, και όσο κι αν θέλω να βλέπω τα πράγματα αισιόδοξα, τελικα μάλλον ματαιοπονώ...

Αντίλογος είπε...

Και όταν υπάρχει "τσαντίλα" καταλήγεις να γραφεις το πολλοί με "υ"..